tirsdag den 11. januar 2011

Jeg ska' da ha', jeg ska' da ha'...

Jeg ska' da ha' sådan en pude!

Billede herfra



Med det billede i hovedet kom jeg så langt i juleferien. Sekskanterne er lidt mindre, for jeg købte bare det papark (skabelon) jeg kunne finde i Panduro. Stoffet til sekskanterne er rester fra et smukt silketæppe min mor syede i patchwork. Der er syet mange tanker ind i min pude, for i julen for fire år siden mistede jeg min mor. Hun døde af brystkræft.
- alene af den grund, ved jeg, at jeg bliver rigtig glad for min pude!


2 kommentarer:

  1. Åhhh hvor smukt og fantastisk at stoffet også har så fin en historie. Den pude bliver du helt sikkert glad for. VIRKELIG flot!

    SvarSlet
  2. Tusind tak Line!
    -Og jeg har så lige fundet ud af, at i stedet for at sy alt det stof på papstykkerne, så kan man få sådan en lim-ting som limer stoffet på... nå, ja man er vel novice ud i patchwork! :))

    SvarSlet