mandag den 17. januar 2011

Hul i det...

Passer sygt barn og lapper bukser...



4 kommentarer:

  1. ihh hvor er det ellers sirligt og systemastisk det lapning der. Har også passer sygt barn alt for længe nu...
    Trine, gider du skrive en mail til mig så vi kan aftale nærmere om rockerjakkeworkshoppen?
    Roder lige lidt rundt i aaaaaaaaaalle de triner jeg har mailadresser på.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Ja Maja, glæder mig til at jeg absolut ikke må lappe, fordi det ikke er sejt, men lige nu råder jeg/praktikeren... :))

    Jeg har lige sendt dig en mail Line! Jibiii jeg skal på kursus!! Hep, hep! Ps: det sirlige og systematiske det står min symaskines lappe-huller-program for. Jeg holder bare hovedet under armen og træder speederen! :))

    Kh

    SvarSlet
  3. Nå hvor smart, det ser så autentisk og håndsyet ud. Mon min smarte maskine kan det.....

    SvarSlet