onsdag den 1. december 2010

Fars gamle jeans...

Surfede rundt og stødte på en sjov idé: drengebukser af fars gamle. Her er min udgave til Arthur:










Jeg så det hos denne blogger, hun har lavet en meget god DIY, så det vil jeg holde mig fra. Det skønne er at man bibeholder lynlåsen, så man er fri for at rode med det. Som forsøg bibeholdte jeg også midtbag, det gjorde at midtbag-linien er meget lige, så pasformen er ikke tip-top.... men men de er ret baggy, så det går OG buksens nye ejer er glad for dem :))

2 kommentarer:

  1. De er da bare fuldkommen vildt seje. Rigtig, rigtig god ide.

    Jeg er lige faldet over din blog, så derfor en lidt sen kommentar, men jeg vil stensikkert komme igen.

    :-) Anette

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes også det er en go' og sjov idé :))

    -og kom endelig igen!

    SvarSlet